Preview

Kazan Bulletin of Young Scientists

Advanced search

Hotel business in the covid period

Abstract

One of the first industries affected by coronavirus infection was the hotel business. Hotels lost a lot of profits, and many of them simply closed without surviving this difficult time. The article describes how the hotel industry has changed during the coronavirus period and what innovations have appeared in hotels.

About the Author

V. R. Smirnova
Kazan (Volga Region) Federal University
Russian Federation

Valeriya R. Smirnova, student

Kazan



References

1. Ильина, Е.Л., Тарасенко, Э.В., Латкин, А.Н., Валединская, Е.Н., Русо, М.А. Современные и инновационные методы управления маркетингом высокоразрядных гостиничных предприятий// Инновации и инвестиции. 2020. №5. С.28-33

2. Официальный сайт отеля Anantara Hotels, Resorts & Spas [Электронный ресурс] // https://www.anantara.com/

3. Официальный сайт сети отелей Kempinski [Электронный ресурс] // https://www.kempinski.com

4. Официальный сайт отеля Hard Rock Hotel Davos [Электронный ресурс] // https://www.hardrockhotels.com/davos/

5. Официальный сайт отеля Antognolla Resort and Residents [Электронный ресурс] // https://antognolla.com/

6. Официальный сайт консалтинговой компании HVS [Электронный ресурс] https://www.hvs.com/


Review

For citations:


Smirnova V.R. Hotel business in the covid period. Kazan Bulletin of Young Scientists. 2022;6(1):143-147. (In Russ.)

Views: 44


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2587-9669 (Print)